...

Często zadawane pytania

Dokument ostatnio modyfikowany dnia 21 października 2021 roku.

Pytania podstawowe

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy: firma kurierska, paczkomat.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie posiadamy punktu odbioru osobistego.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie pod numerem: +48888880504.

Inne pytania

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.